Jumaat, 11 Jun 2010

Wouuh......akhirnya result Exam kluar!

dari puku 4 pagi gua check result exam gua.....rasa berdebar gila................pukul 9 pagi lebih dapat ni:





3.24...wouh, tak lari jauh dari pointer gua dahulu 3.26. tapi tak dapat anugerah Dekan lagi Semester ini T_T. Tapi itu tak mengapa, dah dapat 3.00 lebih dah kira bagus ^_^.


Selain itu, Gua menyeludup barang ini semalam ke rumah.....0 Raiser. Dalam perjalanan balik, gua buang kotaknya. Kalo nenek gua jumpa benda ni siap ngan kotak, habis gua kena BOM!, PELURU BERPANDU dan sewaktu dengannya. XD

4 ulasan:

Evaritus Lau berkata...

Fufufu...at last goes with my advice. >=D

mangyver5223 berkata...

hahaha.............Indeed

Syful berkata...

aik? main seludup? kenak? heheheh

mangyver5223 berkata...

@syful mun sik main seludup, mati kenak BOM ninek XP