Selasa, 16 Februari 2010

Jejak Kasih(!)

 Haha...critanya bermula gini.....gua nak beli 0 Gundam tapi bukan dalam kaler original dier (nak kaler ACD gak!). Pastu tengah belek2 jumpa benda nie......


Gua pernah jumpa benda ni kira 4 taun lalu. Reger dalam RM 110 (Yen tengah melonjak sebab tu mahal walau MS ni simple) Tak plan nak beli lagi terjumpa benda ni dengan pakej dan label harag yang sama tapi kat kedai lain (!). Memang 100% serupa ngan yang gua jumpa 4 taun lalu. tak tipu langsung. Tokey tu bagi RM 45. Lepas dia ambik tengok kotak, reger RM 60 (!?). deal balik nagan tokey....dan dapat ngan reger RM 55....okey lar tu... Jdi gua pun beli larr dan dah siap tapi gambar blom upload ke laptop. Tengok lar dulu gambar yang gua ambik kat internet ni......






Wokey jumpa lagi......

3 ulasan:

kaymaroo berkata...

Jejak kasih?? ni yg terharu neh:P tahniah(congratulation) dpt kit tu, cepat post kn gambar..!!

Zoidiect Archaea berkata...

lol

4 tahun menjejak!!

mangyver5223 berkata...

haha, tak tersangka plak! dapt jumpa balik