Isnin, 9 November 2009

tempat yg ada jual gundam tiruan

Korang nak save budget dengan membeli gundam tiruan yang murah dan berkualiti? Ni gua tunjukkan salah satu tempatnya kat Kuching .    


Nilah dia Mahua Music kat Tingkat dua Sarawak Plaza (berhapiran eskalator naik atas).Ada jual macam-macam barang anime,termasuk kalendar,DVD dan lain-lain kat luar memang tak nampak gundam-gundam tu ttp kita explore kat dalam,kita dapat tengok.............


RX-93 Nu Gundam tiruan skala 1/144 pada harga Rm39.90 (reger yang asli kira-kira Rm 143++).Gua ada beli satu, memang agak serupa abis dgn model yg asal. Tak mudah nak patah cam model tiruan yang lain.Brandnya agak ganjil dan jarang dijumpai.  



Yang ni pula Avalanche Exia (skala 1/100) reger dekat nak RM 60. Sama brand dengan model Nu gundam yang ditunjukkan di atas. 
 
  
 
Ni pulak Exia trans-Am mode skala 1/100  bereger hampir RM 60. Brand Model GD (tak digalakkan membeli model GD kerana mudah patah dan longgar)     

Dan banyak lagi model yang jarang dijumpai(sebab gua berkata jarang dijumpai kerana tak ramai kedai ada model tersebut) seperti 1/400 METEOR dll. Cuba-cubalah korang explore kat kedai tu sendiri.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Kuching?..jauh nye.. :(