Isnin, 28 September 2009

TEMPAT KORANG BOLEH CARI GUNDAM KAT KUCHING

Kat sini gua senaraikan tempat yg ada jual gundam kat KCH.

1. Toys Zone (sarawak Plaza)-hampir keseluruhan model drp keluaran bandai.Perhatian! Sila survey dahulu harga krn ada yg gua tengok telah meningkat secara tiba2.
2 Mahua Music (Sarawak Plaza)-Memang best kerana gua jumpa model bukan keluaran bandai spt Nu Gundam dan Blue Destiny Unit 3 pada harga yg jauh lebih murah drp harga model yg sama keluaran bandai.
3. Wondertoys(Wisma Satok & everise batu 4 1/2 Serian)- Belum pernah pergi lagi
4. Gamestation centre(wisma Satok)-Semuanya model keluaran Bandai.Buat survey pada harga sbl beli.
5. Parkson Grand (dekat Riverside Majestic)Semuanya model bukan keluaran Bandai
6. Momotoys (The Spring Simpang Tiga)-Semuanya Model bandai yg dijual dan harga memang berpatutan.Cth: Blue destiny gua tengok kat kedai lain harga RM68, ttp kat Momotoys RM 60 jer.

Ini saja yg gua tau kedai jual model Gundam kat KCH.Sila beri komen jika ada tempat selain yg saya sebutkan beserta nama kedai dan alamat lengkap kedai tersbt. TQ

Tiada ulasan: