Selasa, 4 Mei 2010

Woo..................rasa kemerdekaaan telah tiba ^_^

Setelah kira-kira 3 minggu mengharungi waktu yang sukar, akhirnya gua....bebas..........bebas dari belenggu exams XD dan gua pu dah cuti hari ini...............apapun, sori kerana dah lama tak hantar post dan hari ini gua nak post 2 perkara:

Perkara 1: mod beam saber yg putih habis



Pada korang yang malas=tak pandai= hasil yang noob ketika nak cat kaler pink kat beam saber, gua ada caranya.......hanya perlukan 5 barang yakni clear part beam saber, gam gajah(aka superglue),cutter,pengikir dan batang beam saber yang putih.

Korang potong bahagian beam putih ......

...........buangkan soket clear pink beam saber dan ratakan pemegang beam saber pakai kikir. Pastu gamkan pakai superglue. Abis cerita.


Perkara 2: minor mod pada BD-3


dan seperti biasa, mangsanya adalah seperti yang tertera di bawah.......




cabut vulcan dada BD-3...........

Gamkan kat bahu......

pasang putty kat rungan kosong tadi.............

dan akan jadi seperti ini. Bahagian kelabu tu gua nanti nak cat balik ngan kaler biru tua ^_^.

Apapun..gua tgh buat review ngan gunpla 00 nanti. nantika...............

Tiada ulasan: